banner



Willem II neemt afscheid van proefspeler Cheick Touré

Langebach2 schreef:

Giovanni Troupee zou top zijn als ze dice kunnen halen. Maar is het haalbaar?

Hij heeft een Haagse mat
Speelt voor de mooiste stad
Ole ole
Gio Troupee

Vandaag, om 21:10 uur Quote

Giovanni Troupee zou tiptop zijn als ze die kunnen halen. Maar is het haalbaar?

Vandaag, om xx:38 uur Quote

Tommy schreef:

Die heeft internet bij aachen getekend

Oud nieuws dan, excuus..

Vandaag, om 20:22 uur Quote

lulijzer schreef:

Schijnt interesse voor Tim Korzuschek te zijn.

Dice heeft net bij aachen getekend

Vandaag, om 20:20 uur Quote

Schijnt interesse voor Tim Korzuschek te zijn.

Vandaag, om 20:xviii uur Quote

Ado Vakkie Southward schreef:

four goals 7 assists en een goede klik met Verheijdt. Had hem nog wel graag gezien. Een speler waar ik als liefhebber wel van kan genieten. Kan ik van Catic nog niet en waarschijnlijk nooit zeggen...

Catic een beter moyenne dan

Vandaag, om 20:07 uur Quote

Edwin Postal service schreef:

Dit is goed nieuws voor onze club een grote naam ooit maar over het algemeen matig en veel geblesseerd. Ik hoop ook dat de club nu een keer afscheid neemt om voor revalidatie centrum te blijven fungeren . Op Steijn na is er nog niet een speler weggegaan waarvan ik denk jammer. Dus ik wens Kishna en al die andere vertrokken spelers veel succes. Tot slot is het wel belangrijk dat op zeer korte termijn de social club Klas en Catic hun contracten gaat verlengen en vooral Catic kan onder Kuijt nog wel eens een echte topper worden.

iv goals 7 assists en een goede klik met Verheijdt. Had hem nog wel graag gezien. Een speler waar ik als liefhebber wel van kan genieten. Kan ik van Catic nog niet en waarschijnlijk nooit zeggen...

Vandaag, om 20:06 uur Quote

BLEISWIJK-i schreef:

Nog een buitenspeler betekend voorlopig geen plek voor Severina en Struijck. Dan zal Severina wel weg gaan.

Denk het niet. Zwarts zal als hij niet linksbuiten speelt, 2e spits zijn. Je hebt gewoon een brede selectie nodig. Kijk maar naar vorig jaar. Daarom zeg ik dat je ook nog een middenvelder nodig hebt. Zeker nu de kkd dit seizoen sterker is dan ooit.

Valt Verheydt uit speelt Zwarts in de spits en moet er ane van t zelfde niveau linksbuiten staan. Severina gewoon erbij houden dus.

Vandaag, om 20:05 uur Quote

Social club Achter de Duinen schreef:

Nieuwsbericht op Lodge Achter de Duinen:

ADO zet Kishna uit het hoofd
ADO Den Haag gaat op zoek naar een nieuwe buitenspeler.
Lees het nieuwsbericht

Wat ik al zei, er moet nog een buitenspeler bij. Is het niet Kishna dan een ander.

Vandaag, om 20:00 uur Quote

Dit is goed nieuws voor onze club een grote naam ooit maar over het algemeen matig en veel geblesseerd. Ik hoop ook dat de order nu een keer afscheid neemt om voor revalidatie centrum te blijven fungeren . Op Steijn na is er nog niet een speler weggegaan waarvan ik denk jammer. Dus ik wens Kishna en al die andere vertrokken spelers veel succes. Tot slot is het wel belangrijk dat op zeer korte termijn de club Klas en Catic hun contracten gaat verlengen en vooral Catic kan onder Kuijt nog wel eens een echte topper worden.

Vandaag, om 19:25 uur Quote

Je kan alleen shouten als je bent ingelogd.

barney0700, rd.., haagseluis, Eeuwig Den Haag, Tante Wil, purnie&pino, DHFC070, Vakkie-G, Jacco, pajam, BigMac en 54 gasten.

v augustus 2022 om twenty:00 uur

Erve Asito, Almelo

Source: http://shoutbox.clubachterdeduinen.nl/

Posted by: davisspont1970.blogspot.com

0 Response to "Willem II neemt afscheid van proefspeler Cheick Touré"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel